top of page

קולאז' עבודות - פתרונות עיצוב חיצוני מיוחדים לביתך

עודכן: 17 בינו׳

תחום העיצוב הפנימי של הבית הוא שוק גדול ומלא במותגים הקיים כבר שנים. אך עיצוב פנים לא מבטיח את המראה החיצוני והאלגנטי שאולי חיפשת. היום ניתן לשדרג את הנראות של חצר ביתך ולאבזר את החלל החיצוני של הבי בצורה כזו, שיהיה אפקטיבי מבחינת מקום ופרקטי מבחינת השטח. להלן מספר דוגמאות של פתרונות לחלל החיצוני של הבית שחברת טופדור מציעה לך


חצר אנגלית - 

חצר אנגלית, משמעותה פתח אוורור לקומת המרתף. חצר אנגלית נוצרת על ידי הנמכת קרקע ופתיחה של פתח דמוי חלון בקומת הקרקע של הבית. פתח אוורור זה יהיה נעול בסורגים. המטרה של חצר אנגלית היא לאוורר ולהאיר את מתחם המרתף. חצר אנגלית דורשת תכנון קפדני של אנשי מקצוע מקצועיים ובעלי ניסיון. פתרון החצר האנגלית הופך את קומת המרתף למקום שנעים יותר לשהות בו, אך יחד עם זאת, יש לדאוג לאיטום מפני מים בחודשי החורף.


מסתור כביסה

מסתור כביסה הוא פתרון מעולה על מנת לשמור על הפרטיות שלך גם במידה והבית או הדירה שלך, צמוד לזה של השכנים. לא לכולם נעים שהשכנים רואים את המצעים ואת הבגדים. מסתור הכביסה, מסתיר את כל הבגדים המתייבשים שלך ולפעמים גם יותר. יש מבחר צורות ועיצובים למסתור הכביסה שניתן לבחור.


מסתור מזגן

בדומה למסתור הכביסה, מסתור המזגן נוצר על מנת לאפשר למעטפת החיצונית של ביתך, להראות אסתטית ואחידה. מראה של מזגנים התלויים לאורך הבניין מכעיר את המראה הכללי. סוגרי הסתרה כאלו נותנים מראה אלגנטי וגם יש להם תפקיד בקירור והצללת המבנה, מה שעושה שהופך מסתורים כאלו למגמה בעולם הבנייה הירוקה. גם מסתור מזגן ניתן להזמין במגוון עיצובים אשר יתאימו לביתך. 


פינת מנגל

פינה למנגל תעמוד בדרך כלל בחצר האחורית או במרפסת של הבית. בנייה של פינת מנגל יכולה לכלול פינה ייעודית בהרכבה אישית למכשיר המנגל החשמלי או בניית מנגל מבריקים. אנחנו נדע להתאים ולייעץ לך לגבי המיקום ובהתאם לצרכים.


תיבות דואר

תיבות דואר בדרך כלל יהיו בסמוך לדלת הכניסה או בסמוך לשער הכניסה של הבית. תיבות דואר מגיעות בשלל צורות ודגמים, החל בתיבות קלסיות כמו של פעם וכלה בתיבות מודרניות, עם או בלי כתובת. חיפשת עיצוב תיבת דואר בהתאמה אישית? אצלנו ניתן ליהנות משרות אישי בעיצובים שמתאימים לך.


שלטי משפחה

שלטי משפחה ממוקמים בדך על דלת הכניסה או על דלת השער. השלטים מיוצרים בדרך כלל עם חריטה של שם המשפחה. ניתן להוסיף כיתוב ולבחור את גודל השלט, החומר ממנו השלט עשוי ומה מכיל הכיתוב. 


למידע נוסף על עבודות מיוחדות ניתן לפנות אלינו כעת בטלפון: 1700-701-791, במיילtop.door100@gmail.com  או פשוט להיכנס לעמוד צור קשר ולמלא את פרטיך. אנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם עם ייעוץ והכוונה לעיצוב חיצוני מושלם.


12 צפיות0 תגובות
bottom of page