top of page

מעקות מאלומיניום - עיצוב לבית והגנה על הדיירים

מעקות ומחיצות ניתן לראות היום כמעט בכל בית ומשרד בישראל. כיום, התקנת מעקות בבית זו חובה, לכל מי שיש לו חדר מדרגות, מרפסת או גג בבעלותו. אם בעבר מעקות היו נוצרים רק לצורך הבטיחות, היום מעקה הוא עוד תוסף הנתפס כחלק מרכזי בעיצוב הכללי של הבית כאשר מעקות מעוצבים יכולים גם לשמש כמעקות בטיחות למרפסת. אז על מה כדאי להציב דגש? 


בטיחות ברמה גבוהה

הדבר הראשון והחשוב ביותר לכולנו, הוא שלום המשפחה שלנו. עבדת קשה על מנת לפרנס את משפחתך, ולבנות להם בית. עכשיו המשימה שלך היא לשמור על הביטחון בתוך הבית. מדרגות, מרפסות וגגות הם מוקדים רגישים מאוד במבנה ועלולים להוות אף כמוקדי סיכון, במיוחד כשמדובר בילדים וקשישים. לכן מומלץ למגן אזורים אלו בצורה האפקטיבית ביותר. למשל, גרם מדרגות הוא אזור בעייתי וחייבים למקם בו מעקה לפי תקן של 105 ס"מ לפחות. 


מעקות מעוצבים לנראות מושלמת

מובן שהיום הביטחון הוא לא המשתנה היחידי אותו דיירים מביאים בחשבון. אם להגן בעזרת מעקה אז לפחות לעשות את זה בסטייל. היום יש מגוון עיצובים שניתן לבחור למעקה. בדרך כלל, ניתן להתאים את הצורה של המעקה לפי הטעם ולפי המראה הכללי של ביתך. לקוחות רבים משקיעים היום בתחום של מעקות מעוצבים דווקא כיוון שיש למעקות נוכחות כל כך גדולה בבית, ובמיוחד כשהמדרגות לקומה השנייה נראים וממוקמים במרכז הבית. מעקות מעוצבים יכולים להשלים עיצוב או לתת ניגודיות לעיצוב של הבית. 


למה לבחור מעקות מאלומיניום?

אף כי בשנים האחרונות הולך ומתרחב היצע של עיצובים, צורות, טקסטורות וחומרים שמהם ניתן לייצר את מעקה החלומות שלך, מעקות מאלומיניום נחשבים היום לבחירה הנכונה על פי רוב. בשונה ממעקות עץ הדורשים תחזוקה, או מעקות ברזל כבדים ויקרים, המחלידים עם הזמן, מעקות מאלומיניום אינם מחלידים וגם מצליחים לשמור על החוזק ועל העמידות שלהם לאורך זמן, בתחזוקה מינימלית. בנוסף לכך, מעקות מאלומיניום נחשבים למשתלמים מבחינה כלכלית ביחס למעקות ברזל. 


לפרטים נוספים על מעקות מעוצבים על מעקות מאלומיניום ניתן לפנות אלינו כעת בטלפון: 1700-701-791, במייל top.door100@gmail.com או להיכנס לעמוד צור קשר ולמלא את פרטיך. אנחנו נדאג לחזור אליך בהקדם עם ייעוץ, הכוונה מקצועית והצעות מחיר משתלמת במיוחד!



10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קולאז' עבודות - פתרונות עיצוב חיצוני מיוחדים לביתך

תחום העיצוב הפנימי של הבית הוא שוק גדול ומלא במותגים הקיים כבר שנים. אך עיצוב פנים לא מבטיח את המראה החיצוני והאלגנטי שאולי חיפשת. היום ניתן לשדרג את הנראות של חצר ביתך ולאבזר את החלל החיצוני של הבי ב

פרגולות במרכז - מה כדאי לדעת לפני שמתקינים?

הפרגולה היא מבנה שימושי, המיועד להיות מוצב מעל המרפסת והמרחב החיצוני של הבית. הפרגולה יכולה להיות בנויה מחומרים שונים וישנם שלל עיצובים מהם יהיה עלייך לבחור את העיצוב המועדף עלייך.  אולם רגע לפני יציא

פרגולות באשדוד

פרגולה היא פתרון הצללה והיא יכולה לעמוד בפני עצמה בחצר או להיות מחוברת למבנה הבית ומתאימה גם למרפסת. הפרגולה יכולה להיות מאלומיניום, עץ, שילוב של השניים והיא יכולה להיות רציפה כתקרה או לא.  ההחלטה כיצ

bottom of page