top of page

פרגולות במרכז - מה כדאי לדעת לפני שמתקינים?

הפרגולה היא מבנה שימושי, המיועד להיות מוצב מעל המרפסת והמרחב החיצוני של הבית. הפרגולה יכולה להיות בנויה מחומרים שונים וישנם שלל עיצובים מהם יהיה עלייך לבחור את העיצוב המועדף עלייך.  אולם רגע לפני יציאה לדרך, הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

ישנן תקנות בנייה

תהליך התקנת פרגולות במרכז כולל תכנון מקדים, הכנת כל חלקי הפרגולה והתקנה מקצועית על ידי בעלי מקצוע המתמחים בתחום. טרם תכנון והתקנת הפרגולה, עלייך לדעת כי ייתכן שישנן תקנות בנייה והמטרה היא לתכנן את הפרגולה אשר לא תחייב אותך לבצע שינויים בעתיד. אם ידוע לך על מגבלות בהיתר הבנייה או אם השטח אותו אמורה הפרגולה להציל רחב במיוחד, מומלץ כבר בתחילת הדרך לפנות אל המומחים של טופדור על מנת לברר מראש אם ישנן תקנות שיש להתחשב בהן.

מגוון חומרים לבניית פרגולות

ישנם חומרים שונים אשר יכולים לשמש עבור פרגולות במרכז. החומרים המובילים הם עץ ואלומיניום ואפשר לשלב בין שניהם. לאלומיניום יתרון בולט בהתמודדות מול מזג אוויר קיצוני ועמידותו מפני קורוזיה. את ההחלטה באיזה חומר להשתמש מומלץ לבצע בשיתוף פעולה עם החברה ולאחר בדיקת שיקולים כמו העיצוב הרצוי, אזור הפרגולה ועוד.

פרגולות בשלל צבעים ועיצובים

רגע לפני תכנון והתקנת הפרגולה, כדאי לדעת כי אפשרויות העיצוב העומדות בפנייך הן רבות ואלו כוללות מגוון צבעים ומגוון אלמנטים. בהתאם לדרישותייך אפשר יהיה להתאים את העיצוב כך שיספק את ההצללה הנדרשת ובו זמנית יתאים למרחב שלך מבחינת העיצוב. בעת הזמנת פרגולות במרכז עלייך לזכור כי הבקשות שלך הן שיקבעו את התוצאה.

כמה וכמה אפשרויות לבניית פרגולות

את הפרגולה שלך אפשר יהיה לבנות כפרגולה עומדת או תלויה. מכאן באפשרותך להבין כי המקום לא צריך להגביל אותך, ובוודאי לא את החברה אשר תבנה עבורך את הפרגולה, אך בעת התכנון וההקמה יש להתחשב במצב הקיים ולהתייעץ עם המומחים על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה.

נשמח לעמוד לרשותך

טופדור מקימה ובונה פרגולות במרכז, כמו גם שערים, מעקות ועוד. יחדיו, נוכל לתכנן את הפרגולה המתאימה עבור המרחב שלך וליצור את האזור המושלם המתאים עבור אופייך ויעניק לך שעות רבות של הנאה, לאורך כל ימות השנה. זה הזמן ליצור עמנו קשר, לקבוע פגישה ולהתחיל להפוך חלום למציאות!


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קולאז' עבודות - פתרונות עיצוב חיצוני מיוחדים לביתך

תחום העיצוב הפנימי של הבית הוא שוק גדול ומלא במותגים הקיים כבר שנים. אך עיצוב פנים לא מבטיח את המראה החיצוני והאלגנטי שאולי חיפשת. היום ניתן לשדרג את הנראות של חצר ביתך ולאבזר את החלל החיצוני של הבי ב

מעקות מאלומיניום - עיצוב לבית והגנה על הדיירים

מעקות ומחיצות ניתן לראות היום כמעט בכל בית ומשרד בישראל. כיום, התקנת מעקות בבית זו חובה, לכל מי שיש לו חדר מדרגות, מרפסת או גג בבעלותו. אם בעבר מעקות היו נוצרים רק לצורך הבטיחות, היום מעקה הוא עוד תוס

פרגולות באשדוד

פרגולה היא פתרון הצללה והיא יכולה לעמוד בפני עצמה בחצר או להיות מחוברת למבנה הבית ומתאימה גם למרפסת. הפרגולה יכולה להיות מאלומיניום, עץ, שילוב של השניים והיא יכולה להיות רציפה כתקרה או לא.  ההחלטה כיצ

bottom of page