top of page

פרגולות באשדוד

פרגולה היא פתרון הצללה והיא יכולה לעמוד בפני עצמה בחצר או להיות מחוברת למבנה הבית ומתאימה גם למרפסת. הפרגולה יכולה להיות מאלומיניום, עץ, שילוב של השניים והיא יכולה להיות רציפה כתקרה או לא.  ההחלטה כיצד לעצב פרגולות באשדוד תלויה בגורמים רבים והעיקריים בהם הם הבית והדרישות שלך.

התחשבות באופי המבנה בעת תכנון פרגולות באשדוד

הבית שלך יהיה לרוב מצב נתון ובעת תכנון הפרגולה יש להתחשב במה שכבר קיים מבחינת המקום ולשם כך ייבחנו שלוש הנקודות הבאות:

  • יכולות נשיאת משקל – ייתכן שישנן מגבלות הנדסיות של המבנה הקיים ובהן יש להתחשב. התכנון ההנדסי חשוב מאד ויאפשר לבנות פרגולות באשדוד שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות.

  • עיצוב מותאם לביתך – מומלץ שהעיצוב של הפרגולה יתאים לעיצוב של הבית ויתאם את הקווים הכלליים שלו. 

  • מגבלות המועצה המקומית – כמו בערים נוספות, ישנן מגבלות לבניית פרגולות באשדוד וחשוב לדעת אותן עוד לפני התחלת הצבת הפרגולה - בעת תהליך התכנון.

התחשבות בדרישותייך בעת תכנון הפרגולה

רגע לפני כניסתך להליך התקנת הפרגולה חשוב לדעת כי הרצונות שלך הם אלו שקובעים כיצד תיראה הפרגולה בפועל. בסופו של יום, לאחר סיום התקנת הפרגולה, היא תישאר אצלך ותשמש אותך לאורך שנים רבות ולכן חשוב מאד בתהליך התכנון להציג את הרצונות שלך, לשתף מה מצא חן בעינייך מבין שלל הדגמים הקיימים ואם יש לך מחשבה על משהו שלא נמצא לפנייך, לבחון כיצד אפשר להפוך את החלום למציאות.

כדי לענות על דרישותייך התהליך מתחיל בתכנון המתבסס על הקשבה, הבנה מה החלום שלך ויצירת סקיצות עד לשביעות רצונך. תכנון פרגולות באשדוד אינו נפרד מהרצון שלך ונעשה בתהליך של תיאום ציפיות מתוך מטרה שהפרגולה תהיה המקום הנינוח שלך לשבת בו לאורך שנים.

נשמח לעמוד לרשותך

חברת טופדור מספקת מגוון רחב של פרגולות באשדוד והסביבה. החברה נותנת מגוון רחב של פתרונות הצללה, כולל פרגולות תלויות ופרגולות עם רגליים, פרגולות במגוון צבעים, דמויות עץ ועוד. 

נשמח לעמוד לרשותך, לשמוע מהן הציפיות שלך, לעבור תהליך של תכנון ולבסוף להתקין עבורך את הפרגולה שתעניק לך רגעים שמחים ומוצלים.



צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קולאז' עבודות - פתרונות עיצוב חיצוני מיוחדים לביתך

תחום העיצוב הפנימי של הבית הוא שוק גדול ומלא במותגים הקיים כבר שנים. אך עיצוב פנים לא מבטיח את המראה החיצוני והאלגנטי שאולי חיפשת. היום ניתן לשדרג את הנראות של חצר ביתך ולאבזר את החלל החיצוני של הבי ב

מעקות מאלומיניום - עיצוב לבית והגנה על הדיירים

מעקות ומחיצות ניתן לראות היום כמעט בכל בית ומשרד בישראל. כיום, התקנת מעקות בבית זו חובה, לכל מי שיש לו חדר מדרגות, מרפסת או גג בבעלותו. אם בעבר מעקות היו נוצרים רק לצורך הבטיחות, היום מעקה הוא עוד תוס

פרגולות במרכז - מה כדאי לדעת לפני שמתקינים?

הפרגולה היא מבנה שימושי, המיועד להיות מוצב מעל המרפסת והמרחב החיצוני של הבית. הפרגולה יכולה להיות בנויה מחומרים שונים וישנם שלל עיצובים מהם יהיה עלייך לבחור את העיצוב המועדף עלייך.  אולם רגע לפני יציא

bottom of page